Chockerad.

Jag har snart varit vaken en timme.
Och jag känner mig inte trött.
Det är ju tamigfan sweet.
Kanske ska bli en ny vana?
hahahahahahhahaha. ha.

Efter att varit vaken i två minuter
kom smset. Ringde Oob och fick
härligt skvaller från henne gårdag
och dagen började med ett par
goda (smakade sött) skratt.

Jobbet igår var kaos men jag och
min karl klarade det, självklart, som en
dans på rosa moln. Trots
att desserterna var uppätna, 20 pers
kom och åt á la carte samtidigt som
resternade sällskap och borttappade duvor.

Vet inte vad jag ska göra nu?
Nina ska klippa mitt hår, men  hon vaknar
garranterat inte en sekund innan tolv.
Fan, är inte van att vara vaken nu.
Vad gör man innan klockan 12 på dagen,
om man inte jobbar?
Kanske ska ringa Oob och fråga om hon
fortfarande är bakis? haha. Känns bra att
hon är bakis. Och inte jag. Det är ovant.
Men det är lika bra att hon vänjer sig för om
4 dagar är jag i Sverige.

Ha, det slog mig som en bomb.
Fyra jävla dagar. Det pirrade till i trosan.
Underbart. Kanske ska be någon
överårig köpa alkohol till midsommar till mig?
Jag är ju galet bortskämd efter att ha bott i Norge
i 7 månader. Men vad är det för ursäkt att
komma med i Sverige?

"Legg tack?"
"Nej alltså, jag är bara 19, men jag bor i Norge,
får köpa vin och sånt där"
"Jaha? Och? Du är i Sverige nu!"
"Jaja, jag vet, men alltså, jag b o r  i Norge."
"Gå härifrån."

Håller säkerligen inte.
Tåls att tänka på.
Nu blir det.. frukost?

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

MOHAHAHHA TÖNT, jag kan langa till dig =)

2008-06-15 @ 10:43:43
URL: http://jonaeson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Åh bara 4 dagar kvar :) Wiee vad skönt det ska bli att ha dig hemma :) Jag skulle kunna langa till dig om du vill, ska ju ändå dit för att inhandla något till mig själv till midsommar :)

Älskar dig :)

Puss

2008-06-15 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0