Dagen idag.

Jag har haft en otroligt givande dag.
Har tittat på Ramseys Kitchen Nightmares,
ätit pizza och spagetti och korv och kötbullar (inte samtidigt dock..)
Nina och Daniel kom på besök och
var bakis med oss en stund, nu har dom just gått
hem. Jag har bakat en kladdkaka också.
Den är slut om en bit.
Den blev väldigt god, idag igen.

Om 18 dagar är den den 19 juni.
Det betyder att det är den 1 juni idag.
Så alla vet liksom.

Min dag har varit otroligt skön och slapp.
Hehehe.. slapp.

Och min älskade, det här fixar du.
Du har mitt stöd hela tiden.
Från djupet av mitt hjärta så
har du mitt fulla stöd, hela tiden,
även om landsgränsen skiljer oss åt,
är jag alltid, ALLTID ett samtal bort.
Jag älskar dig syster. Föralltid.

Ska passa på och gratta en fd arbetskollega
som blev pappa idag. Grattis.
Sådär.

(förlåt Sanne, har glömt att berätta, Chi har blivit pappa)

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0