Enorm glädje och otroligt smärta.

Idag insåg jag att min bästa vän älskar mig.
På rikitgt. Att den vänskap vi har är på riktig.
Hon sa något som fick mig varm i hela
kroppen och jag blev så glad att jag gick
med ett leende på läpparna hela dagen.
Hon sa.. *tårar i ögonen*.. Hon sa;
"Ikväll ska jag strunta i att titta på Criminal Minds och prata med dig istället!"
DET!.. det kallar jag vänskap! <3<3<3

Idag på jobbet fick jag en liter kokande sås
över högerhanden. Det resulterade i att jag
gick invalid med kylbandage på handen.
Trots detta envisades jag med att stå
i á la carten bland varma stekpannor och ugnar.
Det gjorde ännu ondare då.
Efter ett par timmar blev smärtan så stor att
jag fick yrsel, men efter ett par smärtstillande
var jag på benen och kände mig högre än ett höghus.
Det var sweet.. mmmm.. piller...
Nu har jag snott hem en flaska med kylgel. (Utalas [Gel], inte [Jell])
Den ska jag smörja in hela handen med så
kanske _kanske_ jag klarar av att onanera ikväll.
Eller.. onanera min karl kanske jag bör skriva.
Ha, kylbalsam istället för glidmedel, SPÄNNANDE!

(Nu har jag hört Uff då fjorton gånger i höger örat,
min karl ÄLSKAR när jag skirver om vårat sexliv i bloggen)

Nu ska jag äta stekt ägg, för att ÄGGA upp mig lite inför kvällen.
(hehehehehe)

Don't blame me för inlägget. Pillrena verkar fortfarande.
Sweet.
Ägg.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

Stackarn kommer krympa.. dock kanske den blir hård.. hård och förfrusen...



hmm, fan, jag hade föreslagit något varmt ställe att tina upp den på om jag kommit på något...

2008-06-12 @ 12:14:30
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Agge

jag vill oxå ha pills

2008-06-12 @ 15:37:46
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0