FITTA!

(ja tack, hehehehe)

Mitt kort är avmagnitiserat. Igen. Åter igen.
Att jag aldrig kan ha ett kort under en längre period.
Bankpersonalen måste tro att jag har någon sjuk
fetish för dem. Är ju där tittsomtett och raggar.
Eller.. raggar gör jag iofs inte, men jag umgås med dem.
Jag gillar inte ens bankpersonal. Fick jag bestämma
skulle jag aldrig behöva gå dit, men nu är det
tyvärr inte jag som bestämmer, utan mitt visa-kort.
Eller mitt hor-kort som jag kallar det till vardags.

Gårdagen var mycket trevlig och revy på Fitjar
(utalas: fittskär, hahaha, fitta.. mmm..)
är något alla borde gå på en gång under sitt liv.
Det var humor från början till slut.
Sen kom huvudvärken men kvällen var allt som
allt mycket lyckad.

Snäll, rar och givmild som jag är kommer nu ett
axplock (fyfan vilket sweet ord) av bilder från kvällen.
(vet dock inte om jag använt ordet rätt, saksamma, axplock)





Jag lägger upp första bilden på mig och O-G som "miniatyr"
O-G "Miniatyr? *sadface*"
Jag "Ja, alltså, om man trycker på den blir den större!"
O-G *asgarvar*
Jag "Du vet att jag måste skriva det här i bloggen nu?"
O-G *suckar* "ja.."

Haha, jag älskar min karl.

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0