Godmiddag.

Jag var uppe innan 11 idag.
Ofattbart stolt över mig själv.
10.57 flög jag upp ur sängen.

Igår kväll/natt hände något.. annorlunda.
Klockan 00.37 hörde jag och min karl
röster utanför och plötsligt knackar det
på dörren. Då är det våra grannar, som
jag aldrig pratat med som kommer
och ska hälsa på, halvfulla och..
ganska jättefulla faktiskt.
Så dom klampar inte, pratar lite med
Ole-Gunnar medan jag skickar ett
frustrerat mail till Elsa. Därefter
går jag och ska rädda min karl
och får sitta och vara ybertrevlig klockan
kvart i 1 på natten. Plötsligt bestämmer
de sig lyckligtvis för att gå och
så fort de klivit ut genom dörren springer
jag och låser.

Jag och min karl har nu bestämmt oss
för att alltid, då menar jag alltid, låsa dörren.

Vem fan går och hälsar på folk mitt i natten?
(Förutom fulla medelåldersfolk på stord).

Nu ska jag dricka kaffe och beställa kläder
från HM. Adjöööken.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0