Godmorgon.

Först ett stort grattis till Morten & Jeanette till tillskotet.
Igår klockan 20.30 födde Jeanette en liten Linnea.
Stort Grattis och Lycka till.

(Jag har aldrig varit så glad att jag inte ska föda
barn som jag var igår efter Mortens detaljerade
beskrivning om hur allt gått till. Hmpf. Sorry älskling,
här blir inga barn gjorde)

Idag är både jag och O-G lediga.
Det är jävligt sweet.
Vi ska, enligt min masterplan som jag kommer på just nu;
Sola
Sola
Sola
Sola
Grilla i solen
Sola
Ta det lugnt, i solen.
Sola
Sola
Sola
Dö pågrund av värmeslag och solsting.
(sola lite till)

Kanske kan klämma in lite solning mellan allt, får se, har
ju som ni ser ett ganska fullt schema.
Dags att sätta igång.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0