Godnatt Sverige.

Nu ska jag försöka sova så jag för min skönhetssömn.
inte för att jag behöver den supermycket men, whatever.
Men vill att det ska bli i morgon för jag längtar så mycket
efter Oobie att jag snart inte står ut längre.

har skrivit packlista tills i morgon.
Och bränt två skivor, ska bränna den tredjde i morgon.
Galet härlig mix. allt från minnie the moocher till en
töntig remix av vandraren till sweet home alabama.
Nice.

ska be kvällsbön om fint väder.
Sen ska jag onanera.
Hoppas jag kan sova utan karl i natt.
Imorgon blir det inga problem för Oobie
har lovat att hålla om mig hela kvällen.
Det har hon egentligen inte, men tanken frestar
mig något så innåt helvette att jag skiter i det.
Hon ska hålla om mig, gärna ta på mig.. hehhe.. mm.. lebbsex..
Jag tror det spårade, hon är fan min Sister from another mister.

HAHAHA, Mister whit another sister. Sweet.
Det får jag inte glömma i morgon.
Skriver upp det på packlistan.

Åh, ska bli skönt att träffa hela andra familjen i morgon.
Mycket sweet.
Adjö los fansos.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag och Joel har slutit minimun-en-månads-pakt men efteråt är det fritt fram! ;D



Att läsa din kärlekförklaring nedan gjorde inte alls ont förresten. Jag är inte alls rädd föratt vara singel. Jag är stark och lycklig. hmpf.

2008-06-20 @ 14:33:40
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: joel

Haha.. ser att du är ute och tallar på hanna.. det är rätt..



den enes död är den andres bröd etc etc... haha



2008-06-21 @ 17:55:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0