HAHAHAHAHAHAH

Läst gamla inlägg som jag skrivit i playaheadbloggen för läääääänge sedan.
Och för att återigen få chansen måste jag kopiera ett av inläggen;

Ok.. vänta lit nu.. Vänta vänta..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Idag var jag och Sanne inne i stan. (HAHAHA) Kan allvarligt inte sluta skratta. Det var so otroligt roligt. Vi stog och kollade på några som jonglerande, så behövde dom "frivilliga" från publiken. Så drar en killen in Sanne i mitten av publik ringen och får henne och 3 andra tjejer att ställa sig doggystile mitt på drottninggatan. Medans den andra snubben gör ngn sorts volt över dom. Så Sanne har alltså stått på alla fyra, mitt på drottninggatan, mitt i rusning med as mkt folk runt sig, i högklackade skor, medans en kille gör en volt över henne. Den som INTE ser det komiska i den här sitvationen kan ju gå och lägga sig. Så jävla roligt. Har nog itne skrattat så mkt åt ngt, och inte så länge, hela tåg resan hem satt jag och skrattade. Det var SÅ ROLIGT! ;D ;D ;D ;D

Men nuså, kanske ska samanfatta fredagen också, inte bara dagens händelse. I går kväll sov jag hos Sanne. Vi började dagen med att efterskolan gå till handen. Mötte puyan i rulltrapan, ser han överallt, men jag klagar inte. Sen upp till paus, lattemaskinen funkade, alltså blev det en latte till mickis. Sen gick vi till MCdonalds för Sanne och Johanna skulle köpa afternoon snacks. Så såg jag Puyan, igen (2). Sen följde jag med dom till bussen. Blev lite mer mobbad åt Lammkött, som dom hade sysselsatt sig hela dagen åt att göra. Blev lite Marilyn Monroe efekt på min kjol också, men det var faktiskt lite roligt. Fast bara lite. Sen missade jag bussen, så jag skulle gå in och vänta på nästa buss, så när jag lodar runt i centrum träffade jag Puyan, igen ;D (3). När jag kom hem åt jag lite sen bar det av direkt till Sanne, my love. Vi dunkade musik på kvällen för vi hade huset för oss själva. Sen skulle vi ut och gå i sommarnatten och vi satt oss vid den röda banan och snackade om viktiga och oviktiga saker. Mest viktiga. HAHAHA. Näradödenupplevelse. Vattenspridare. Allt jag har å säga. Och självklart.
-"Jag blir blöt!!!"
-"SPRING SANNE!!!"
Mickis och Sanne kubar järnet
Men det var roligt. HAHA. Ännu en rolig sak. Fan vad rolgit vi har haft. Men det var lite läskgit när vi skulle sova.

Nej, jag tror jag ska sluta nu. Ändå bara sanne som har ngt nöje med att läsa allt detta. Men jag gillar och skriva också iofs. Hahahahahah. Doggystile. ;P

Puss på Sanne, och på dig, du speciella ngn därute :):)


Skrivet 28 maj 2005.
Sweet, tiden går fort när man har roligt.
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Jo, men den blev väl inte så där grymt bra, men men =)

2008-06-03 @ 08:29:46
URL: http://jonaeson.blogg.se/
Postat av: Sanne

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

Fan va störda grejjer vi har varit med om ;P

Älskar dig Boo <3

2008-06-03 @ 10:32:21
URL: http://snovit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0