Halvsegt.

Igår blev kvällen trevlig.
Efter att nina våldtagit mitt huvud med saxen
gick hon över till Daniel och en stund senare kom Vibeke.
Vi tog en öl var och snackade lite skit.
Jag var ashungrig och jag och min karl gjorde
något som fick mig att inse att jag lever i en
internetbaserad värld. Vi beställde pizza på internet.
Precis som att shoppa kläder, fast pizza.
Och en halvtimme senare ringde det på dörren
och Dolly-Pizzamannen stod med två pizzor, en liten dressing
och en stor pepsi. Det var sweet. Galet jävla sweet.
Och livsfarligt.

Efter pizzan rullade vi ner till byn och på vägen ner möter
vi hotellchefen som ler och frågar om vi ska ner och
ta söndagsölen. Han känner sina anstälda. Det är bra.
Jag gillar honom, han är go. Så vi flög (jag rullade, whatever)
ner till tapperiet där det blev en öl. plus en till.
plus två sommarbycider.

Idag är det möte klockan 1300 sen ska jag jobba
från 1430 till 2230. Det blir bra. Lite extra cash till
sommaren. Ska snart boka flygbiljett tillbaka från
Sverige. Annars kommer jag sitta, asbakis, utan pengar
efter 2 veckor på Kos och inte komma tillbaka hit.

Nu ska jag göra mig vacker och sen försöka fåtag
i Oobie innan jag går till jobbet.

Adjö fans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0