Hello Sweden.

Nu är jag efter en omtumlande resa
hemma och nyäten.
På första flyget satt Lasse-Trion* 2008
bakom mig och överröstade min musik
med sina höga skrockande och dåliga imitationer.
Oslo flöt på fint förutom att jag glömde köpa en
rockslide (eller var det en roskilde?)brownie.
Flyget från oslo till stockholm gick bra förutom
att turistparet hamnade bredvid mig och
satt och pratade världsvant om stockholm,
som det senare visade sig att de aldrig varit i.

Sen kom min bror lite sent och hämtade mig,
han påstår att han har klippt sig men jag vet inte jag.
Sen hämtades brors flickvän upp och vi åkte
hem till mammis och pappis som köpt en norsk
flagga som dom flaggade med dagen i äran, sötisarna.

Nu sitter jag hemma och funderar på vad man
gör nu såhär efter man packat upp, hälsat på grannarna
och ringt till släkt och berättat att man är hemma?

Jag får hitta på något.
adjö

*Lasse-trion är internet och innebär
tre personer med groteskt torr och tråkig humor.

Kommentarer
Postat av: Agge

Du är modig som vågar ringa och berätta åt folk att du är hemma. Jag berättar det på sin höjd till två personer, så kan jag träffa de andra sen om jag vill och orkar. Jag kanske bara är dåligt socialt ttränad

2008-06-21 @ 14:57:40
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0