Hemma

Nu är jag hemma.
Jag har varit ute.
Jag är.. en smula onykter
men fullt kapabel till att skriva korrekt, hoppas jag.
Kvällen har varit trevlig och jag har;
Druckit en halv flaska mickey finn's
3 glas vitvin
4 öl
2 smirnoff ice
1 cider
1 strawberry daquire
Dansat
Knuffat undan ett äckel
Blivit tillbaka knuffad på
Pekat finger
Fått veta att jag och dom jag var ute med suger kuk.
(om vi gör.. kuk.. mmmmm)
Svettats en smula.
Tvingat min karl att laga fyllemat till mig.
Ätit choklad.
Bloggat (inlägg från min karl (den här parantesen gjorde min karl irriterad)
(den här gjorde honom ännu mer irriterad och nu hotar han med att inte visa
upp sina nya sexymoves för mig. Slutar med irriterande parenteser nu, bara
för att jag älskar Ole-Gunnar H*****D(Måste bara berätta att jag just censurerade
hans namn.))

Nu ska jag sova.
Snart iallfal.
Ska bara logga in på facebook (jag särskrev just facebook, illa)
Adjö fans.

Kommentarer
Postat av: joel

hahahahaha... "om vi gör.... " Hahahaha...

2008-06-14 @ 11:11:00
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0