Hur många fåglar får det plats i ett par trosor?

Ja, komigen hur många fåglar får det plats i ett par trosor?
*trumvirvel*
Det beror på hur stor buske man har!

Klassar den som dagens minst erotiska skämt.
Det är galet oerotiskt med könshår.

Min inledning blev lite fel, med tanke på att min endaste
tanke på varför jag skulle skriva var för att jag lovat min
kära.. kan jag kalla henne svärmor utan att ta relationen
till fel nivå? Saksamma, min pojkväns mor att uppdatera.
Saksamma. *önskar i smyg att jag orkat spela in mig själv,
laggt upp mig själv på youtube och sedan lagt ut mitt
youtube klipp här där jag vinkat hysteriskt*

Ikväll blir det middag hos Kungen. Hon har gett mig ett nytt
smeknamn. Lebkuchen. Det är underbart. Inte för att jag
är en liten, chokladklädd, äcklig tysk kaka, utan för att jag
äntligen har fått ett smeknamn. Vi tre har alltid varit
Kungen, Mickis och *harklar mig*
Svinto, Conny, SockerConny, Pärlan, Pulvret, Svenny, Supersötasockerconny,
(alla varianter av supersötasockerconny/svenny),  Saaaaaaaana osvosvosv
i all oändlighet och lite till. Sanna är ju då kärast, eftersom kärt barn har många
namn. Men nu, äntligen, efter snart 10 år som trio har jag fått mitt smeknamn.
Jag ska fira det ikväll. Det blir bra. Möjligen blir det lite väl
mycket alkohol. Som alltid när jag firar. Saksamma..

Nu ska jag sminka mig och vänta på Kungen.
Adjö Fans.


Kommentarer
Postat av: Agge

Jag ser bakfyllan framför mig. Det är rätt skönt att ha ett legitimt skäl att hoppa över alkon. Samtidigt så blir hela världen lite mer dräglig om man får i sig en halv flaska vodka först. När ska du komma HEM till Norge igen?

2008-06-29 @ 12:30:52
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: joel

så storleken på fåglarna är alltå helt utan betydelse då antar jag o vise guru som lämnar oss för varmare breddgrader..



Enjoy!

2008-07-02 @ 18:18:37
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0