Idag är det tisdag.

heheheheh.
galen rubirk.
Feting gangster, jag vet.
Abow. He.

Jag är helt uppspelt.
Sov som en stock hela natten.
Somnade som en sten efter
att min karl slutat läsa.

Idag ska vi (läs: Ole-Gunnar) handla
mat och sen får vi se om vi (läs: Ole-Gunnar)
går ner på byn och spenderar lite pengar.
(Grunden till att det bara är ole-gunnar som
ska spendera pengar är att mitt visa kort är
avmagnitiserat, woho!)

Mitt paket från Hm kanske har kommit?
*håller en liten tumme*

Har lust att färga håret också.
Får se hur jag gör, ska kanske kolla
med Nina om hon vill klippa mitt hår
snart, vore kul att vara lite fin innan jag
åker hem till midsommar.

Hoppas dock Daniel klarar sitt slutprov
annars har jag lovat att jag ska raka av mig allt
hår jag har på huvudet. Inte nice. Om han klarar
det ska Ole-Gunnar äta könshår. HAHA!
Han måste klara det. MÅSTE!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

oj, givetvis krävs ju fotobevis oavsett resultat på provet ;D

2008-06-11 @ 19:21:22
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: joel

när görs det där provet för övrigt?

2008-06-12 @ 12:14:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0