I'll need a credit card that's got no limit.

Herrejesusihimlen vad varmt det är.
Jag ska försöka sola lite mer.
Men värmeslag är nära.
Plus att jag har ett eroitskt plåster på magen.
That's sweet.

Var på dåligt humör i morse.
Kände mig seg och illamående.
Pratade med Oobie i 20 minuter
och vips, känner mig redan bättre.
Det är nice, lyckokuren liksom. <3

Nu ska jag fundera på om jag orkar dra ut
laptopen i solen så jag inte dör av tristess.
Tror jag gör det, måste sola.
Känner solpressen.
Brun till Kos.
Fan vad sweet.

Längtar till i morgon när lönen kommer.
Ska köpa två flaskor sprit, så jag har
under kvällen. Revy i morgon.
Sweeeet.


En röd och en grön och kvällen är räddad. :>

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

Det är ju ute att vara brunt. Likblek är nya innefärgen.



Min plastsyrra försökte få mig att köpa en flaska tequila åt mig. jag ser framför mig samtalet på systemet:



Kassör: Är den till dig?

Jag med magen i vädret: Ja. Öh, nej alltså jag ska jag ju inte dricka själv.

Kassör: Så du KÖPER ALLTSÅ UT till någon!

Jag: Öh.. alltså.. eh. nej givetvis inte. Men öh..



Hon får nöja sig med folköl.



2008-06-05 @ 16:32:57
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0