Jesus.

Jag är helvettes bakfull.
Sweet.. drack dock inte upp allt
tyskt vin igår.. tror jag har en flaska, oöppnad, kvar.
Men det är sweet.
Tack till Daniel som är så obeskrivligt
nykter.. bra.. whatever.. och skjutsade mig
till fyllematens hemland.
(kebaben vid busshållplatsenhfdsjk)
Och tack för att han körde mig till esso
efter att jag glömt köpa dryck på
kebaben vid busshålplatsenhfdsjk.
Tror kvällen slutade med att jag däckade
i Birgers famn. Har ett svagt minne av
att min karl leder mig till min säng där
jag vaknade upp tjugo i tio i morse
av att HORpolackerna spelade hög musik.
WHATSUP?! Min karl fick en bra form
av ADHD och försökte först banka i taket
vilket resulterade i att taket gick sönder
.... fail. Sen knackade han lite överallt
i hop om att dom skulle sänka. Till slut
slet han på sig kläder, for upp för trappan
och sa något för mig ohörligt, men det
resulterade i allafall med att polackerna
stängde av musik. Sweet.
Varför jag inte har gått och lagt mig igen
är fortfarande oklart.

Fyfan vad törstig jag är.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0