Midsommardagen.

Igår var upp och ner.
Blev aldirg riktigt full och blev otroligt besviken,
återigen på en f.d vän.
Men tiden som spenderades enbart med Oob och Elling
var underbar. Alltid lika mysigt. Jag ska ladda upp bilder senare.

Jag är i något typ av lyckorus.
Vet inte om det är för att jag har ätit på mcdonalds
eller för att jag.. ja.. måsta vara mcdonalds.
Är ensam hemma ikväll/natt så om någon vill
komma hit och hålla mig sällskap är alla
hemskt välkomna. Inte på samma gång dock.
En i taget, har lovat mamma att det inte ska bli gangbang..
ehm.. fest i det här huset.

Nu ska jag sms-terra någon  och
sen får jag se vad som händer.

Adjö fans.


Kommentarer
Postat av: joel

hehe.. du ligger efter.. tror jag fick 18 sms från någon Malou igår... hahaha

2008-06-21 @ 17:53:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0