Morgonfail.

Nyvaknad.
Av telefonen.
Försökte ignorera men personen i andra enden gav sig inte.

Person "Hallo är kia hemma?"
Jag "Nej"
Person*helt i chock* "Nehe?! Var är hon då?"
Jag "På jobbet.." *funderar på varför personen är så chockad
över att folk jobbar klockan 0930 på en tisdag(?)*

Person*ännu mer chockad* "Jaha?!!"
Jag "Mm..?"
Person "har du något mobilnummer?"
Jag "mm.. 073643670"
Person "Åh, tack!" *klick*

*jag försöker somna om*
*min mobil ringer*


Jag "HALLÅ?!!"
Personen "Hej, är det Kia?"
Jag*hugg i magen* "ehm.. nej, vadårå?!"
Person "Jag fick det här numret av hennes dotter"
Jag "Ehm... *försöker ställa om rösten* Det är fel!"
Person *förvirrad* "Jaha?"
Jag "Hennes nummer är 07********"
Person "Jaha.. ja.. okej tack då!"
Jag *övertrevlig* "TACK SJÄLV! HEJ DÅ

Fail. Tröttmössa.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart det är en inbjudan, kan det tolkats på nåt annat sätt?



Hoppa på ett tåg och tjuvåk till alingsås, tar ingen tid alls. Sedan blir det både skedar och gafflar.

2008-06-25 @ 12:29:56
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Agge

Hahahhahahahahahahhahahaha jag kissar fanimej på mig av skratt! Så jævla bakfull! :D Och jag hoppas seriøst du blir sjuk av att festa så många dagar i rad. En riktigt snorig och æcklig feber-førkylning unnar jag dig! (Vadå avundsjuk..)

2008-06-25 @ 14:59:43
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0