Nebel goes wild.

För att förstärka min erotiska image
så tänker jag nu, för första gången, lägga
ut lite erotiska bilder av mig själv.


Den där har allt. Hud, Erotik, Kåt blick och en sexig pose.


Den där är.. också erotiskt, för folk med tights-fetish.
Och med mitt omtänksamma hjärta vill jag lägga ut något för alla.


Åter igen ödmjukhet, en för folk med fot-fetish.
Jag har ärvt min fars tår. Långa, tyska och ståtliga. <3

'
Parsnusk. Lite haksex, lite bröst och ett lår.
Plus världen snyggaste karl. <3

Nu får det vara nog.
Jag blir galet vild i trosan av att se dessa bilder.
Känns dock som jag gick ut stenhårt med den mest erotiska
bilden och sen blev det lite svagare och sista bilden var påväg
upp igen, men inte på samma toppnivå som den första.
Kör en favorit i repris.


Sådär, varsågod.
Njut nu till fullo och slit inte ut er själva.

Adjö fans.

Kommentarer
Postat av: Constance

Hittade din blogg första gången idag och gillade den dirket. Du har precis fått en till som kommer följa din blogg :)



Fantastiska bilder :P

2008-06-17 @ 22:31:46
URL: http://mosterbaartil.blogg.se/
Postat av: Hammid

Bizarre/Fetish/Weird… haha ^^

2008-06-21 @ 18:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0