Nyklippt.

Är just nu galet snygg.
Snyggar än vanligt.
Har klippt av stora mängder av håret.
Ska klippa lite mer men min personliga
frisör var tvungen att sticka iväg en
timme och kommer snart tillbaka senare.
Har så pass kort i nacken att jag inte kan
sätta upp det i toffs. Är dock nästan lika
långt i fram. Galet snyggt. Ska försöka hinna
slinga det en gång till innan jag åker till
Sverige på torsdag. Flirta lite med Nina.
Lite sommarblondt till Midsommar liksom.

Snart kommer min karl hem.
Stackarn börjar bli sjuk.
Ska ta hand om honom, på mitt eget lilla vis.
hehehehehe.

Måste fixa någon som kan köra mig till
flygplatsen på torsdag också.
Mja, den dagen den sorgen.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: Hammid

PAGE!!!11

2008-06-21 @ 18:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0