Oh.

Dagen idag har gått ut på att sola.
Jag har solat, slappat och solat.
Det har varit nice.

Krångel på jobbet om revyn.
Får dåligt samvete, det är inte så konstigt
tycker jag. Känns som jag förstör nu.
Men men, får köpa en extra flaska
sprit tills i morgon så får jag nog kul.
Bara lönen kommer i morgon.
Annars kniper spritkassan.

Jag önskar att jag vore ett barn.
Att jag gick i skolan, och nu
stod framför ett långt sommarlov
med smygrökning, häxblandningar
och varma olovliga sommarnätter
med attraktiva millitärer. Största
bekymmret skulle vara hur man
skulle få tag på öl och vilka skor
som passade med den lilla klänningen
som var påtok för kall för temperaturen ute.

Snart ska jag dock hem till min oob.
kommer inte ha bekymmer med öl
och skor, men kommer kunna släppa
vuxenvärlden i en månad och dra
tillbaka min hjärna till en 14årings nivå,
dricka mig redlös och spy i en rabarberbuske,
nej juste, det var Sanna, saksamma.
Jag ska släppa allt. Vara en oansvarig
liten fjortis och skit fullständigt i folks
blickar och tankar. Jag måste få släppa loss.
Inte för att jag inte gjort det med alla nakenfester
och superfyllor jag haft den här våren.
Men det ska bli skönt att göra det med
Oob. Någon som älskar mig även om
jag skakar brösten på allmän plats.
Sweet.

Jag kommer sakna min karl dock.
Han gör mig alltid glad. Även om han ibland
inte tänker innan han agerar är han den
som gör min vardag till en solskensdag, varje dag.
Jag ärså otroligt lycklig som hittat en som han.
Min fina bajskarl. Kärlek till honom.

Nu ska jag lyssna på winnerbäck
och förbereda mig för sommaren 2008,

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

oj, trodde bara det var jag som lyssnade på winnerbäck...

2008-06-06 @ 00:37:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0