Slött.

Jag har varit en lat liten blogerska.
Bestraffa mig.

Men pågrund av stora mängder alkoholintag,
smsraggande och så vidare har bloggen
hamnat lite i skymundan.

Igår var jag och Ellinor E-kupan Ollson
ute och gjorde stan osäker. Började på
After i gamla stan där jag svepte i mig
3 redbull vodka, 1 sexa sambocca och en cider
för att sedan hamna på efter fest i Knutby*
med en pastor** som hette pierre*** och dricka
vin som varit förslutet med en butplug och
få komplimanger som
"Fyfan vad sexig du är uppochned!"
Jag har övat hela dagen på att gå på händer.
Jag har även tagit mig hem från Knutby* och travade
in med Ellinor i släptåg klockan 0800 i morse
och somnade, vaknade klockan 1100 och hungern
var extrem. Pizza beställdes, cola köptes.
Nu vill jag duscha. Jag står inte ut med lukten.

Funderar på att förtära alkohol ikväll.
Annars sparar jag mig tills i morgon och på torsdag
som redan är förplanerat. Niiiiiiiice.

Bilder kommer, jag lovar.
Be strong, trogna fans.

Adjö.

(Och Janina, det blir inga barn)
* Jag var egentligen i Husby
**Han var inte pastor, han jobbade som golvputsare
***Han hette inte pierre, han hette Stefan

Underkvällen var det dock hemskt roligt att
utsäga sig själv som gäst i hos en pastor i knutby.
Dessutom såg han inte ut som en Stefan.
Han såg inte ut som något alls, egentligen.
Namnlös.txt typ.

Kursivt Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

hehehe.. det blir bloggpisk direkt..



hmm..



smiska via bloggen suger rätt hårt jämfört med originalet...

2008-06-25 @ 18:10:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Janina

Jo, tvillingar!

2008-06-26 @ 12:01:03
URL: http://girayya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0