Småbarn.

Det är bekräftat nu, att barn inte tycker om mig.
Detta hände på Cubus, någonstans på Stord idag;

Jag står och tittar på kläder, min karl är lite runt omkring och
tittar han också. Plötsligt springer en liten knodd, inte en dag över 3
och ställer sig framför mina fötter.
Jag tittar på honom och försöker lista ut vad han vill.
Helt plötsligt smäller han till mig på låret (han var inte längre än knähöjd)
drar ner linner jag tittar på från galjen och springer iväg.
Helt i chock går jag därifrån och folk runt omkring tittar
på mig och jag inser plötsligt att alla tror att det är jag
som haft ner linner
och bara nonchalerat det och gått därifrån.
Ungen var så väl gömd bland alla kläder att ingen såg honom.
Folk suckar, skakar på huvudet och ger blickar som säger "dagens ungdom".
Jag kutar fram till min karl och kvider "ungen slog mig!" och han
tittar oförstående på mig som om jag hallucinerar.
I kassan lite senare ser jag ungen som åter hittat tillbaka
till sin mamma sitta och skratta och le. En tant stannar upp och
kikar ner på pojken och utrbister "gud vad söt han är!" och ungen
ler ännumera. När mamman och tanten börjar prata, vänder sig
ungen mot mig och, jag lovar och svär, HÅNLER mot mig.

Jag är rädd för att gå ut.
Jag har mött på en levande kopia av Stewie Griffins


Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

Det första som slår mig är att det finns affärer där du bor! Jag trodde typ det bara skulle vara måsskit och fisk-inälvor.



Det andra som slår mig är att jag skulle gett ungen en smäll, eller åtminstone letat upp hans mamma och skvallrat så hon fick skämmas. MIN unge kommer iaf INTE att uppföra sig så (om hon vill sova inomhus och få mat alltså)

2008-06-13 @ 13:16:19
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0