Snart.



Snart har det gått ett år sedan jag tog studenten.
Om 5 dagar har det gått ett helt år sedan jag
var så otroligt lycklig att jag höll på att explodera.
Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort.
Jag var galet snygg på min studendag, likaså
alla mina vänner. Jag ryser, känner lite illamående
och blir lite sorgsen när jag tänker på att det har gått
ett år och att jag aldrig kommer få uppleva något
sådant igen.





Det är helt extremt vad tiden går fort.

Nu ska jag sitta och minnas.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

Höhö, bara ett år. Jävla snorunge :D



Själv räknas jagstolt till pensionärsgruppen med folk som måste räkna på fingrarna för att minnas :P

2008-06-03 @ 21:07:13
URL: http://thekattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0