Sommarlov?

Ha. Underbart.
Vaknade med ett leende på läpparna,
trots att min karl inte ringt och väckte mig
vilket han sa att han skulle. Men det gör inget.
Söten min. <3 Hursomhellst.
Drog ¨på mig en t-shirt och in i min
brors rum och satte på datorn och vips,
fick fjärilar i hela magen, molnen  på himlen
bekymmrade mig inte längre och jag kan
fortfarande inte sluta le. Känslan av sommarlov
kryper i kroppen. Det är så jävla underbart.
Sommarlov med Oobie.
Sommarlov med Kungen.
Sommarlov med Orbin.
Sommarlov med Lillan.
Sommarlov med Elling.
Sommarlov med Nästbästa.
Sommarlov med alla älskade svennar. <3

Nu ska jag bränna en skiva med mixad musik
och sen ska jag skutta ner och sätta på kaffe.
I mammis och pappis hus.
Känns tråkigt att dom inte är hemma, men
dom kommer ju iofs på måndag igen.
Ah, sommarlovkänslan var tamigfan underbar.
Kanske ska se till att supa mig redlös
och fyllekäka kalla kokta potatisar, bara för sakens skull.
Och ringa Kungen och vara sentimental. Bara för
att allt ska vara på den säkra sommarsidan.
Åh.. jag är helt varm i kroppen.
Känner mig kåt i hela kroppen.
Sweet.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: elin

haha chockad? why?

2008-06-20 @ 20:55:51
URL: http://elinmauno.blogg.se/
Postat av: elin

synd att vara nästbästa, haha eller klassad som nästbästa

2008-06-21 @ 22:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0