Tid.

Ja må hon leva!
2004-03-09 07:25
Jag fyller år idag!
Jag är bäst *nynnar*
haha.. hela 15.. men.. känner mig fortf. minst
Fick en ny dator
och en tröja och lite pengar..
Sen i söndags fick man en locktång, lejonkungen 3 (äger!!), Hitta nemo (eller ett presetnkort på hitta nemo), tröja, PENGAR (2500), fotoalbum, å så.. å av min älskling fick man ett armband å en sång/dikt
Får se om jag får ngt av kompisarna idag dårå
Älskar alla.
Pussss


Haha, ryser lite när jag läser det där.
Tänk vad tiden går fort.
Känner mig nästan gammal.
Ha, det är sweet.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

JAg ber om ursäkt för uteblivet grattis...



Jag kanske kan gratulera genom ett snuskord?



penis....



sådär ja...



Nu e jag tebax och munter igen, tack för alla smååsnusk kommentarer under min icke-uppdatering. Dom har hållit klassen på kommentarsfältet uppe... :P



2008-06-05 @ 00:24:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: joel

är du bara 19? oj.. jag trodde du var 87...



jamen dåså..



norge here we come...



hehehe...

2008-06-05 @ 00:25:33
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0