Tröttmössa.

Jag sitter vid datorn och ole-gunnar hag vart och satt på kaffe.
O-G "Vi har nästan inget kaffepulver kvar så det kanske inte blir så gott kaffe."
Jag "Men.. vi köpte ju kaffe för inte alls länge sen?"
Jag börjar febrilt tänka på vad min karl kan tänkas sig
ha för oupptäckta fetisher

O-G "Ja.. jag vet.. men jag hittade inte någonstans!"
Jag går in i köket och mitt på köksbordet ligger en stor,
röd, skinande påse full med kaffe. Jag vänder mig om
och tittar på en helt chockerad karl.



haha, han är så söt när han är nyvaken.

Igår i sänghalmen.
Jag "haha, älskling, kan du inte göra hellikoptern?"
O-G "Nej.. jag har så litet propellerblad"

<3

Adjö

Kommentarer
Postat av: Agge

HAhahahahha seriöst så tror jag att jag DÖR av skratt!

2008-06-13 @ 13:12:42
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: joel

Hahahaha... klockren... Jag snor den... Givetvis kommer jag berätta min källa när jag nästa gång använder meningen..



Hanna - Joel, kan du göra helikopetern

Joel - Nej, jag har för litet propellerblas som OG brukaer säga...



Såg du attjag skrev ae... mmm... det var inte meningen

2008-06-14 @ 11:13:25
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0