Utmärkt plan.

Var i tvivel om jag orkade supa idag.
Pratade först med Oob som piggade upp
mig rejält som vanligt, sen ringde jag
Vibeke och hon övertalade mig.
Hon och hennes syster ska komma över hit först
och sen får vi se vart kvällen tar oss.
Jag slipper alltså ta mig till platser
som jag inte vet ligger och kan nu
slappna av med ett glas mickey finns
innan besökte dyker upp. Perfekt.



Bjuder på en fredagsbild. Mamma, du får inte låna mina nya örhängen.
Jag är inte en rosa person, som du ser på bilden.
Just nu är jag dock extrem, klänning - rosa, örhängen - rosa,
trosor - rosablommiga, coctailglas - rosa fot, dryck - rosa, hårspänne - rosa.
Herregud. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var 14.

Adjö fredagsälskare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0