Varför är jag vaken?

Det ska jag berätta.
Jag sov som en gudinna
tills klockan var 04.41. Då kom första smset.
Sen pepprade de in tills nu och nu har det lugnat sig.
Jävla fyllojocke. Och snäll som jag är svarar jag på alla
jävla sms.  (!!!)
Så nu är jag vaken och försöker komma på aktiviteter
som kan göra mig trött. För somna om kan jag självfallet
inte. Vet dock inte om äta choklad och dricka sprite är det
bästa sättet för kroppen att falla tillbaka i koma med tanke på
socker inehållet. Typ uppåtchack.

Var i stan med Staffan och drack öl igår.
(läs tidigare i morse) och jag säger bara;
Badshorts funkar inte här. Tyvärr.
Inte ens dyra badshorts. Det var synd.
Men jag fick donkenkäk så jag klagar inte.

Nej, det här håller inte. Tror jag ska gå och
äta något. Kanske blir trött då.

Adjö fans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0