Våt.

Jag är våt. Från topp till tå.
Nej, jag är inte vrålkåt.
Jag har blivit nersprutad.
Av Morten. Haaa..
Var helt kladdig innan vattnet kom.
Nu ska förklaring ges, för jag
vet att vissa som läser kan tolka
det där lätt snuskigt.

Jag står i godan ro och diskar
knivar och plötsligt flåsar någon
"buuuuu" i mitt öra och jag skärde
av mig höger handen och det kom
blod, överallt. (...) ehm..
Nej.. jag hoppade till och vänter
mig och påväg ifrån mig springer en
blond, halvtöntig norrman och i
ren reflex sprutar jag efter honom
med diskmedel och då, då var kriget igång.
Jag var inte säker någonstans. Fösöker
alltid ha med mig antingen vatten eller
annan typ av vätska som man inte vill
bli ner sprutad med men det slutar ändå
med att jag är dränkt. Wet-T-shirt kan slänga
sig i väggen. Jag var wet-outfit. Jag var
blöt överallt.

"Är du våt?" fick jag frågat ett antal gånger.
"ja, men på fel plats" var mitt svar.
Morten var dock inte torr bakom öronen
han heller. Fyfan.. Men.. Jag gillar att jobba
med idioten. Han är bra han.


Morten, morten, älskade Morten. Ha ha ha.

Imorgon ska Daniel ha sitt slutprov.
Han var galet nervös hela dagen.

Daniel är inne på jobbet och hämtar två kockhattar
Jag "varför ska du ha två?"
Morten "Ska du ha en till varist huvud?"
Daniel "He he, då är nog den här liiiite liten!"
Jag "ja, du är ju rätt tjockskallig. :)"

Vi har så härlig, kärleksfull stämning.

Nu ska jag äta choklad som karl köpt för att göda mig med.
Sen ska jag blåsjobba min karl sen blir det sova.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

onej.. jag skulle aldrig tolka nersprutad på ett snuskigt sätt...



men jag kunde ju hoppas..



supersexig dubbelbild i inlägget ovanför btw... Lite som snurre sprätt på hormoner... hehehe

2008-06-17 @ 16:06:18
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0