08.00/11.51

Huvudvärk, sliten, trasig mobil och nedsatt hörsel på ena örat.
Måste haft en lyckad kväll igår.
Men fyfan vad hungrig jag är.

Mobilen har fått fnatt igen.
Den ringde, alltså, ett alarm, klockan 11.38.
På telefonen är det inställt att ringa klockan 08.00
Enligt min klocka på mobilen, var klockan 14.47.
Och det var den 12 november 2005.
Undrar om det var något som skedde det 12 november
2005 som min telefon försöker påminna mig om.
Det tåls att tänka på, fast jag orkar inte.

Jag är så jävla hungrig, kebab någon?


Kommentarer
Postat av: joel

HAHAHAHA!!! nja, de hade kallingarna på som tur var, men det var andra som inte hade det :)

ja det var ett jävla ös, skitkul faktiskt :)

2008-03-02 @ 12:29:40
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0