Godeftermiddag Norge.

Hallo.
Snart ska jag börja förtära alkohol.

  • Vakna - Check! 
  • Äta frukost/klä på mig - Check! 
  • Gå ner till byn, besöka banken, apoteket, systemet&matbutiken - Check!
  • Förbereda mig mentalt - Check!
  • Bestiga världens högsta berg - Check!
  • Städa klart lägenheten - Ch.. ee.. nästan!
  • Ta reda på om det ska spelas bingo eller inte - Check! 
  • Om inte, börja dricka alkohol  - *springer* Check!
  • Om ja, börja dricka alkohol - Det blir ingen bingo.
  • Äta mat - Check!

  • Jag är mycket nöjd med min produktiva dag, faktiskt.
    Jag är så otroligt organiserad.

    Planer för kvällen


  • Dricka alkohol.
  • Byta om
  • Ringa Sanne
  • Dricka alkohol
  • Pumpa musik
  • Ringa Sanne
  • Dricka alkohol
  • Skaka rumpan
  • Ringa Sanne
  • Dricka alkohol
  • Invänta besök
  • Ringa Sanne
  • Dricka alkohol tillsammans med andra.
  • Spela guitarhero
  • Dricka alkohol
  • Hoppas vara kapabel till att ringa Sanne
  • Sjunga högt och rent
  • Dricka alkohol
  • Sjunga ännu hörge och falsk
  • Är förmodligen inte kapabel till att ringa Sanne
  • Dricka alkohol
  • Störa grannarna
  • Dricka alkohol
  • Dricka alkohol
  • Dricka alkohol
  • Dricka alkohol
  • Vakna upp och inse att det är tisdag.
  • Ringa Sanne och fråga om jag lever.

  • Som ni ser, har en hel del att göra.
    Adjö!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0