Utmanad.

Blev utmanad när jag var inne och läste Joels blogg. Och du som läser detta är också utmanad.

Vad gjorde du för.....

5 år sedan:
14 år gammal var jag tillsammans med min första pojkvän. Söp uppenbarligen bort lite mycket hjänceller också eftersom jag var tvungen att räkna bakåt på fingrarna för att komma fram till hur gammal jag var för 5 år sedan.

10 år sedan:  9 år gammal, vad gör man som nioåring? jag hade just börjat på nykterhetskör och börjat spela piano.

15 år sedan: 4 år gammal. Börjat tjata på mamma att jag skulle få börja på ridskola? fan vet jag. Hatade optiker gjorde jag iallafall, fick mitt första par glasögon och lovade mig själv att aldrig bli optiker eftersom jag inte ville förstöra andra barns liv.

20 år sedan: Förmodligen inte ens påtänkt, simmade väl med tusentals syskon i pappas pung.

Kommentarer
Postat av: joel

simma pung....

hmm...

fan va skönt det låter när man säger det...

simma pung...

jag är nog lite mental... kul att du tog utmaningen ;D

2008-03-26 @ 12:04:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0