Åh.

Jag längtar tills i kväll.
Då ska jag och min karl äta bakeoff-cro.. croissant (tack google)
fyllda med choklad.

Jag längtar tills i morgon då mängder och åter mängder
med tyskt vin ska bli ett med min kropp, avrundat med
sprit. Jag ska glömma bort att världen finns och
låta alkoholen omfamna min fagra kropp och
förmodligen skråla med i tonerna till diverse ballader
i singstar och visa mina otroligt GuitarHero-skills.
(skryter; 100% på one.. alla jävla toner rätt)

Jag längtar till den 19 juni då jag åter står i sverige
och får träffa min kära familj, min älskade Oob,
min bästa kung, min nästbästa Jess, min lilla Svinto,
min brother from anothermother och resterande
pack av vänner som jag värderar.

Jag längtar till den 4 juli då planet mot Kos stad
lyfter och tar mig och 3 vänner till partyts och
alkoholens land. Där solen kommer steka min
vackra kropp i två veckor och alkoholen kommer
hjälpa mig att glömma allt jag vill komma ihåg.

Jag längtar till den 6 augusti där jag galet
nykärt ska älska med min karl hela dagen och
fira att vi stått ut med varandra ett år.

Jag längtar till den 9 augusti när jag stå
på Zinken med älskade Oob och se gud uppträda
på den stora scenen och med sin fantastiska
stämma få sommarkänslorna att födas på
nytt trots att sommaren egentligen går mot
sitt slut.

Åh, nu ska jag ta en sak i taget.
Snart får jag äta croissanterna.
mmmmmm... sweet...

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Agge

Damn, nu blev jag ju lite avis. Jag vill oxå bo på en ö. Försökte googla lite, men såg inga fina bilder (hint hint), men blev imponerad över antal invånare (drygt 16000 enl wikipedia). Vilken världsmetropol du hamnat i S Jag flyttade till Oslot hösten -06, men har pga bulle i ugnen hamnat ute i Kolbotn med sambo och blivande baranfar.



Kan tyskar laga vin?

2008-05-30 @ 21:28:55
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Agge

Tack, såg jævulst nice ut. Norge är rätt fint om man tänker efter. Nær jag blir stor ska jag køpa en egen ø. Tänk den lyxen att bo granne med havet! Fusk att du får ha ett stort hus föresten. Och om du är o-gravid så förstår jag fanimej inte vad du sitter vid datorn för. Ut och sup säger jag!! :)

2008-05-30 @ 22:01:09
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: joel

shit 100% på one är fanimej inte lätt...



Total nörd-respekt..



ska ut och lira en gång nu.. ajg återkommer med resultat...

2008-05-31 @ 02:46:39
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: joel

äääh, 85% bara...



Men jag fick in 99% på Black magic woman...



Yee-haa!



2008-05-31 @ 03:22:42
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0