Hoho.

Det här är underbart.
ska be för sol och lediga dagar ett par dagar framöver.
Det här var tamigfan livet på en pinne..

Känns underbart att ha Kosresan betalad och klar.
Att bo med oob på ett sweet hotellrum i en varm
och underbar stad i två veckor kommer göra min
sommar. Och att vi har pratat igenom allt och vet
hur vi båda vill ha våran semester gör att allt
bara känns helt jävla underbart. Känns så bra att
jag har en sån vän som jag kan göra allt med,
för att citera mig själv;
"Jag skulle liksom kunna gå omkring naken på rummet
och skrika att jag var en bajskorv utan att ha några problem"
hehe, efter Oobs nervösa lilla fniss försäkrade jag
henne dock om att jag inte skulle göra det. Naken
är mycket möjligt att jag blir.. jag hatar ju trots allt kläder.
Ser verkligen fram emot resan med tjejerna.
Trots våra olikheter ska det bli kul. vi kan ju ha jävligt kul ihop.
Kolla bara på våran spontana karlstad-tripp.
vi slänger oss på ett tåg till karlstad för att festa
med ett gäng killar vi träffat på en Tallin-kryssning.
Bokar in oss på ett hotell och röjer gärnet.
Så ska det vara. Spontant och underbart.
Jag älskar oss fyra. Trots att vi inte alltid har solsken
i våran lilla grupp, passa vi fint ihop.
Framförallt jag och Oob. Vi är inte två, vi är som en,
jävligt sexig schitzofren person. Fyfan vad sweet.

Det stör mig lite att polackerna bor i samma hus som mig.
Annars hade jag gärna slängt mig ner naken på gräsmattan
och solat bort allt som kan kallas bikiniränder.
Men nu får jag nöja mig med att sitta med en superuringad
klänning uppdragen så mina snygga sverigetrosor syns.
Dom är iofs inte hemma, men man vet aldrig när dom klampar in.

Bränner utavhelvette på ryggen.
Det är niiiiice, jag älskare.
(bytte håll så jag får solen på bröstet istället.heeheh)

Ska snart gå in innan jag blir en kräfta.
Tål inte för mycket sol heller, får så lätt solsting.
Även om de flesta tror att jag har en kronisk form av solsting
pågrund av mitt ostabil humör. Men whatsoever..

Idag älskar jag mitt liv.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Wiee det är inte långt kvar till Kos nu :)

Kommer bli så jävla underbart :) Och snart så är ju du hemma i Saverige också, wiee :)

Saknar dig :) Puss

2008-05-28 @ 18:22:58
Postat av: Ellinor

HAHA jag skrev Saverige .. Men såklart Sverige :)

2008-05-28 @ 18:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0