Kom till mamma!

Zooma
Snart (imorgon) ska dessa beställas.
Jag kommer bli lång, sexig och omotståndlig.
Så galet sexig.. helt extremt.

Eftersom detta inte är en modeblogg på något vis.
Jag vet helt ärligt inte vad som är mode.. det lilla
jag snappar upp kommer från Oob.
Men hur som hellst.. eftersom det här inte är
en modeblogg.. kommer jag inte säga var de
beställs, vad de kostade eller hur bra de är.
Bara att jag kommer bli så otroligt snygg med
dem på mig. Jag är kär, på nytt. Jag är verkligen det.
Och dom där skorna.. tillsammans med;

Zooma
kommer resultera i inte bara trafikkaos
utan också en rad av män och kvinnor
som kommer samlas framför mig, enbart
för att se mig, ta på mig, lukta på mig.

U n d e r b a r t !

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klännigen var riktigt snygg!Nu får du ta å berätta vart den finns;)

2008-05-20 @ 23:52:50
Postat av: joel

Skorna ser ju ut att vara typ i läder, så jag antar att du kommer l u k t a lite som läder? neh? ;D

2008-05-21 @ 10:49:46
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0