Lyckopiller.

B sier:

Kom till sverige

B sier:

:/
Nebel | leben.blogg.se sier:

Jag kommer den 19 juni snuppan

B sier:

vet inte varför.. men saknar dig otroligt..

Det finns så mycket söta bin därute. Saknar dig med Binet.

Jag vill dusha. I normaltemererat vatten.
Just nu kommer det hagel ur våran dush.
Det gör ont på kroppen bara av att tänka
tanken på att tänka tanken att dusha
i den temeraturen. Det är inte som att bada
i en isvak, det är som att bli innfrusen i
ett isblock. Det är extremt.

(Dushen är trasig, det är inte det att jag inte
försökt vrida och dra i det där hjulet som man
ska ställa in temeraturen på)

Imorgon blir det party.
Inköp på butiken idag:
4 smirnoff ice
4 paket cigaretter
2 pizzor
2 snickers
1 ost
1 partypack med öl
1 liter iste med limesmak

Så nu har vi:
16 öl
4 smirnoff ice
3 olika, öpnnade, lite mindre än halvfulla baginboxviner
lite, hemskt lite, tequila. (tack gud).

Jag tror det blir en bra 17 maj.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: joel

en varierad kost är ju onekligen ganska viktigt...

2008-05-17 @ 03:50:14
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0