Poltergeist.

OBS! Aningen spökrelaterat OBS!

Igår såg jag ca 4 minuter på en dokumentär om "den riktiga poltergeist(en)"
Det jag fick med mig, innan jag med hjärtat i halsgropen gick och la mig
var att en familj hört knackningar från konstiga ställen i huset.
Tak, väggar, golv osv, platser där det inte ska knacka helt enkelt.
Inte dörrar, fönster.. ja ni förstår poängen..

Idag har det knackat konstant i mitt hus.
Överallt.
Jag har varit livrädd.
Tills jag gick ut och nästa lite besviket insåg att det var polackerna.

Pol(acker)tergeist.
Jag ska ringa familjen från dokumentären och berätta att de inte
behöver oroa sig längre. Det finns svar på alla frågor.
Svaret är polacker.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

vad bra! jo här är det bara fint med. har du för planer idag?

2008-05-19 @ 14:51:23
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0