Samtal.

Suttit i telefon med oob i ett bra tag nu.
Det var mysigt.

Vi har pratat om allt från tatueringar till sjuka
vänner till kosresor till.. 'viskar' sex!
Vi pratade inte om sex, förlåt, jag ljög..
nej, ljög inte.. drömde. Mmm.. aaah..

Jag är hungrig.
Ska äta något snart.. sen sova tror jag.
Man ska ju iofs inte lägga sig när man är påväg
uppåt i fyllan.. för då mår man sämst morgonen efter..
saksamma.. jag är ledig i morgon.
Underbara ledighet. <3

På lördag är det fest.. jag jobbar lördagkväll,
och söndag morgon.. saksamma.
Jag kan festa som ett as iallafall.
Sitter och lyssnar på ACDC och drömmer mig
bort till en sunkig källare på en liten norsk ö
med nakna damer, plastbröst och spöken.
Dit längtar jag nu, när fyllan börjar smyga sig på.
Lördag kommer bli bra, måste köpa sprit. Imorgon.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: joel

den där ön vill jag också va på.. fast utan spöken.. och plastbröst.. jag nöjer mig med ett av tre..

Och den här bloggen har ju börjats uppdateras mest hela tiden nu tycker jag..

ag minns en gång för länge sedan då det kom max ett inlägg i månaden...

Sverige (samt norge till viss del) applåderar nöjt ;D

2008-05-23 @ 05:47:26
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Sanna

jajjemensan den har varit jätte bra :)

2008-05-23 @ 06:18:35
URL: http://sannassanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0