Sover du?

*telefonen ringer*
*jag sover*
*telefonen fortsätter ringa*
*jag vaknar*
*telefonen har adhd och hakar upp sig*
*jag ignorerar*
*telefonen slutar inte ringa*
*jag tar upp telefonen och svarar*
- Hallo?
- Heeeej, detta var från hotellet, sover du?
- Neeeej då, inte nu längre!
- Flott! Kan du börja tre istället för sex ikväll?
- Går det bra med fyra?
- Jaaaaaa, självklart!

Nu till frågan, varför ringa mig klockan halv tio på morgonen
för att fråga om jag kan börja jobba tre när jag har en halv miunts
gångavstånd till jobbet? Varför? V a r f ö r?

Nu ska jag koka kaffe.
Adjö.


Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Nää de är du inte =)
När kommer du till haninge då? Jag kommer den 4:e..
Vi MÅSTE ses i sommar, ett MÅSTE!

2008-05-19 @ 10:43:15
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: Sandra Jonaeson

Nää de är du inte =)
När kommer du till haninge då? Jag kommer den 4:e..
Vi MÅSTE ses i sommar, ett MÅSTE!

2008-05-19 @ 10:43:18
URL: http://Jonaeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0