Tortyr.

Varför gud? Varför föddes jag som kvinna.
Jag hade inte klagat på att tänka med en penis,
samla poäng genom flest färger på kvarglömda
spetsstring och var översvämmad av lycka
för att man hamnar på en nudiststrand.
Att bli smutsig är samma lycka som ett
barn känner dagen innan julafton och
att kolla på porr är helt normalt, så länge
du har en kuk att pilla på. Att helt okontrollerat
kunna släppa allt för att en brud med minishorts
går förbi och kunna sitta och disskutera i timmar
om hur stor bajs man klämmt ut.

Jag gör iofs ganska mycket av ovannämnda.
Jag stannar upp om brudar går förbi,
blir överlycklig om nakna bröst utlovas och
jag kollar på porr och har inget emot att bli smutsig.

Men.. en person.
Det finns en person jag vill tortera till döden, sen
få personen (genom tortyr) att återuppstå och därefter
tortera personen dagligen tills den dör en naturlig död.
Därefter (åter igen med tortyr) återuppliva personen,
kasta en förbannelse (som består av tortyr) som
ger denna person ett evigt liv och därefter tortera
personen i all evighet.
Det är den personen som kom på att kvinnor
ska noppa ögonbrynen.
Om du känner dig träffad, hör inte av dig, du vet vad som väntar.

Adjö.


Kommentarer
Postat av: joel

det hade ju varit fusk om vi var tvugna att göra det... vi har ju mycket buskigare ögonbryn..



lite som logiken i att föda barn hamnar på kvinnor.. lättare att klämma ut ett barn för er än för oss att trycka ut det genom herr penis...



Det hade nog bara blivit en unge i så fall...



Sköna bilder förresten...



2008-05-29 @ 00:57:19
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0