Work. Hard work.

Haha, vilken otroligt opassande rubrik.
Jag har dock jobbat, men inte hårt.
Beror kanske på hur man ser det.
Men laga snittar, sandwish, dekorera kakor och steka kött
känns inte jätte hårt på 8 timmar.
Var iofs ganska många snittar, but still?
Nice dag faktiskt.
Blev bara kallad slampa ett par gånger.
Och fick bara en svenskhistoria berättad för mig.

Daniel "Vet du varför svenskarna öppnar mjölkpaketet i butiken?"
Jag "nej"
Daniel "För det står, öppna här!"
*det svartnar för mina ögon och jag bankar skiten ur daniel*
*alla skrattar förutom jag*
*jag går till Ole-Gunnar och får tröst*
Daniel "Vet du vem som lärde mig den?"
Jag "nej"
Daniel "Ole-Gunnar!"
*jag lovar mig själv att sexstrejka i 4 veckor*
*jag tänker på hur länge 4 veckor är och drar ner till 2*
*2 veckor känns lite extremt.. det var ju bara EN historia*
*1 vecka.. 1 vecka!*
*Skitsamma.. jag straffar honom med arga blickar istället*

Nu ska jag softa framför datorn, vänta på mitt samtal från Oob
och sen göra något häftigt.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: mimmi

ha en bra kväll :D

2008-05-20 @ 16:32:55
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0