2 november.

Såhär snygg var jag 2 november.


Supersweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet 19. :>


Fråga min inte varför jag ser så full ut i nyktert tillstånd..


Återigen, fråga inte varför jag tar på mig själv.. jag har ingen logisk
förklaring.. jag tycker bara om det helt enkelt.


Så jävla påtvingad att vara med på bild, men gosh, bilden blev AWESOME!


Denna är inte från 2 november, men jag ville liksom bara visa att..
även solen har fläckar.. *ler som kung karl gustaf*

Tequila gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var lite jobbigt där ett tag när jag skulle söka jobb och insåg att det inte fanns en enda bild på mig utan ölburk eller där jag såg någorlunda nykter ut. Alltså drar jag slutsatsen att det inte går att få såna bilder, även fast man inte druckit på flera dagar.

2008-11-06 @ 11:26:12
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Daniel

Erkänn att tequila va inblandad i alla bilder!

2008-11-10 @ 03:03:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0