2025

Jag har städat hela köket, ner och upp, upp och ner.
När jag var helt klar, allt var tiptop, det var knappt kaninspån på golvet,
kom jag på att jag ska baka en banankaka.

Nu står den i ugnen och är färdig, som rubirken säger, 2025.

Idag har jag fått höra mycket spännande.
Jag är tydligen gravid, jag har gått upp i vikt
och jag är en mansgris.

Jag stryker punkt ett och två ganska snabbt.
Jag är inte gravid och gällande min vikt, har jag gått ner i vikt.
Hur som haver..

Mansgris var jag tydligen för att jag bisexuell.
Tydligen är alla bisexuella kvinnor mansgrisar som strävar
efter att män ska stå högre upp i samhället och
kvinnor ska vara underbetalda och gärna arbetslösa.

Självklart tycker jag detta, jag menar, jag är bisexuell
så varför skulle jag tycka något annat? Det är inget
att krypa under stolen med, är man bisexuell så
hedrar man männen och bara männen och avgudar
de som det starka kön de faktikskt är.

Det är ju det bisexuell innebär!

Inte innbär väl bisexualitet att man ser individer
och inte kön och att man känner sig sexuellt attraherad
till alla typer människor, oavsett kön? Nej men gud.. vad var det
för en idiot som kom på det?

Jag menar, det som sägs på playahead måste ju vara sant!

Nu ska jag fortsätta städa.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0