Avund.

Jag lyser grön.
Grön av avund.
Det kliar i hela kroppen
och jag panikklickar in mig
på alla möjliga internetsidor
där du kan klicka hem diverse saker.

Jag har ont i kroppen.
Avundsjukan håller på att ta över.

All denna avundsjuka utlöst
eftersom jag vet att min bästa vän
springer om kring med två A4a ark
fulla med saker som ska inhandlas.
Jag vill också shoppa.


Vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill VILL!

Men snart.. snart.. kommer lönen.
Bara 11 dagar kvar, sen jäääääävlar!
Julklappsshopping for the win.

Och nu, en uppgift till mina läsare,
vad köper man till sin pojkvän?

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, vad 17 köper man till sin pojkvän?! En catwomansuit till sig själv? Dirty sjuksköterska-outfit för hans ögons nöjes skull? Vad vet jag. Min pojkvän råkar fylla år innan julafton, så jag måste komma på TVÅ superbra presenter. Jobbigt.



Inatt drömde jag om dig och Hanna. Det var lite kul, och inga snuskiga drömmar som du säkert kommer tro.

2008-11-25 @ 14:26:42
URL: http://thekattmat.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klart det var snuskiga drömmar. tro inget annat.



Köp något som gör dig glad i julklapp till killen, så får han en glad flickvän. Den bästa presenten.

2008-11-28 @ 00:15:43
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0