Bra jobbat, fummelfjant.

Igår kväll hade jag städmani.
Det var egentligen bara för att hålla mig sysselsatt
och få mig att låta bli att supa mig redlös i min ensamhet.

Idag skulle jag gå och handla cigaretter, öl och middag.
Jag hittade inte mitt visa-kort. Jag har alltså städat bort
mitt visa-kort. Jag tror faktiskt att detta bevisar att städa
inte är något bra, inget posetivt. Jag har ju dock något
att roa mig med idag. Vända upp och ner på hela lägenheten
för att hitta visa-kortet för att sedan vända den åt rätt
håll igen. Det lär ju ta cirka hela kvällen. Om jag inte hittar
det allt för fort. Hoppas jag städade bra.
Jag tog dock Ole-Gs visa-kort istället och stog nervöst
och log när kassaapraten pep "visa legg" men som tur
var såg jag otroligt världsvan och över-18-år-aktig ut i
min gula "Deutche Post" tröja och blåa smurfmössa,
så kassörskan ignorerade det och frågade mig inte om legg.

Så ikväll blir det hamburgare till middag. Dock med vanligt jävla
fittbröd eftersom affären vägrar att ha fullkornsbröd till mig.
Nästa gång de får in fullkornsbröd ska jag köpa upp ett lager,
plus tvinga alla som jobbar där att smaka på det för att inse
hur mycket godare det är och sedan helt gå över till det och
sänka priset på allt jag köper som tack för att jag fick de
att inse det. 70 % avdrag på allt är gott nog, jag är inte så svår att pleasa.

Nu börjar uppdrag hitta-visa-kort.
Later dudettes.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0