...

Jag är så mätt att jag svettas.
Jag är så mätt att om jag rör mig får jag kramp i hela kroppen
och jag tror för någon sekund att jag ska dö.
Det är tamigfan inte alls nice.

Idag skickade jag ett brev till Oob.
130 gram vägde det. Det gjorde att jag
var tvungen att sätta på 8 frimärken, tre av den
dit klistrade med superlim, som resulterade
i att jag nu har massor av lim på fingrarna, och
frimärkena var tvungna att tejpas på plats.
Gäller dom då? Eller.. hur fan är det med frimärken?

Jag har hursomhellst nu ett lager med lim på alla
fingrara. Perfekt tid att göra ett inbrott eller annat
fingertrycket-kan-avslöja-dig-brott. förstå vad frustrerande
för Nick, Grissom och Sara när dom inte förstår ett skit!
Och inga anväda plasthandskar kommer de hitta.

(Ja, jag utgår från att alla som utreder brott heter samma
sak som folket i CSI)

nu ska jag sjunga skiten ur mig själv
så kanske jag kan röra mig efteråt..

adios, tequila och adjö gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0