Fan..

Jag letade och letade, hittade massor med spännande
saker och förbannade mig själv att jag inte var modebloggare
som tog dagens outfit bilder så jag kunde leta igenom kläderna
jag hade på mig igår. Vad jag hade på mig igår var lika svårt för
mig att komma ihåg som det är för en blind person att se.



Allt det här hittade jag i soffan, nerglidet bakom dynorna.

Fortsatte leta och jag gick igenom varje millimeter av min 84 kvadrat stora
lägenhet med förstoringsglas. Självaste sherlockholmes hade blivit imponerad
av mitt genomsökande. (Jag är medveten om att det inte ens gått en halvtimme
sen jag skrev det förra inlägget). Sen plötsligt, kom jag på att igår, när jag låg i
fosterställning och gömde mig för min föredetta inneboende som stog
utanför fönstret och ropade mitt namn så kom jag på att jag hörde något skrapa
mot väggen, men jag då trodde att det förmodligen var Mr. Fd. Inneboede som
försökte såga sig igenom väggen och ta sig in till mig och jag då flydde in
på badrummet. Hursomhellst kom jag på detta skrapljud, gick återigen in på
sovrummet och flyttade sängen och dunseliduns, mitt visa kort låg istället för
fastklämt mellan våra två sängar nu på golvet, mellan dom.

Snacka om att sova på pengarna!
(en liten vits)

Och ja, jag sov på springan som är mellan våra sängar i natt.
Dels för att boka (jag skrev boka! Inte ens med mening! Det ska stå boken, men det förstog ni säkert) som OG läser för mig är väldigt spännande och jag
vill ligga lite extra nära då, plus att jag saknar Oob.
Vad Oob har med sängskarvar och springor att göra, vet bara hon, SÄLEN BABY, SÄLEN!

Att jag lyckas skkriva ett så pass långt inlägg om ingenting
kan vi tacka Herr Kaffe för. 7 koppar i en nu förtiden ovan kaffedrickare gör sitt.
Sweet, ska sätta på mera.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0