Handleder och julmusik.

Min handled är åter igen fucked up.
Jag ser ut som brottarberta med lindad handled.
Inte mycket sweet.


Jag är varken vanskapt eller efterbliven, har ont, that's it.

Jag sitter och diggar All I want for christmas is you
sjungen av Mariah Carey. Den måste ju vara en av
de mest medryckande julsångerna ever made.
Oh, nu kommer låten Zombie med The Cranberries.
Den låten är ju supersweet.

Börjar jobba klockan 1800 ikväll.
Får se hur det går med handen, säkert bra, som allt annat
jag gör.

Håll ut.. ut.. utkik? utskik? hur fan stavas utkik? sådär?
Ser ju inte bara lite fel ut.. herregud. Och jag hade MVG i svenska?
Visst hade jag det? Herregud.. all tequila som förtärts det senaste
året har verkligen satt sig på minnet.
Hursomhellst, håll utkik (Utgår från att det stavas så) i posten
framöver. Man vet aldrig vad som dimper ner där.

EHEHEH!

Nu ska jag klä på mig och ta mig ut i äckelvädret.
Adjios.


Jag menar yo! Piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0