Jag måste erkänna..

Jag har ett beroende.
Ett beroende som är så starkt, att de omfamnar min
kropp och sätter mitt sinne i någon sorts koma under flera
dagar och jag kan inte göra annat än försöka stilla mitt beroende.
Jag vet inte hur jag ska ta mig ur detta.. det sliter på min hälsa,
mina vardagliga sysslor (Hey, farmgirl!) och på folk i min omgivning.

Nu har jag de senaste tre timmarna försökt stilla mitt beroende
och har nu kunnat slita mig lös för att ta en välbehövd dusch och
försöka ta kontakt med omvärlden.

Min karl är lika långt nere som jag är och det är svårt
för oss att ta oss ur detta, även om vi försöker stötta varandra.

Kan det vara så att vi fallit under den nya modedrogens våld?
Hur ta man sig ur detta? Vart vänder man sig?

Jag är hjälplös.. jag känner hur suget nu, redan 15 minuter
efter att jag slet mig lös, börjar bli för stort för att stå ut med..
Ska jag pova att ersätta det med mitt skoberoende?
Eller kanske springa ut ur huset och köpa flera par örhängen?

Jag klarar det inte.. jag måste.. måste.. spela.



Och jag är en hemsk människa.. i dag skickas det iväg ett
brev till min bästa vän med en kopia av mitt beroende.

Det går ut över andra.. det här måste få ett slut.

Jag kämpar vidare och håller er uppdaterade.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag som trodde du bara va beroende av tequila!

2008-11-11 @ 14:21:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Därför att du drack tequila på bilden nere? :)

2008-11-12 @ 14:47:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0