Onsdag, 5 november.

i morgon har jag och min
karl varit tillsammans i 15 månader.
om 6 dagar är det farsdag.
om 49 dagar är det julafton.
om 51 dagar kommer jag till sverige.
om 52 dagar får jag träffa Oob igen.
om 56 dagar är det nyårsafton och
det kommer bli awesome.

Boka inte upp nyårsafton säger jag bara.
Eller, om jag inte känner dig eller inte tycker om
dig extremt mycket kan du boka upp den, för
då kommer du inte få fira den med mig
oavsett om du bokar upp eller inte.

Om 75 minuter börjar jag jobba.
Morten har järnbrist så han är hemma.
Jag tar alla timmar jag kan få den här månaden,
för nästa månaden är december vilket är
= halvskatt. AWESOME!!!!!!

Nu ska jag ladda in bilder och sen ska
jag göra ett bildinlägg. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0